Rezervări

CAZAREA POATE FI ACHITATĂ CASH , CARD SAU CU TICHETE DE VACANȚĂ.

CHECK-IN DE LA ORA 14:00 LA ORA 18:00

LATE CHECK-IN SE PERCEPE O TAXĂ

CHECK-OUT PANA ÎN ORA 11:00

LATE CHECK-OUT SE TAXEAZĂ CU JUMATATE DE ZI PÂNĂ LA ORA 17:00, DUPA ACEASTĂ ORĂ, SE ACHITĂ SUMA ÎNTREAGĂ

PROGRAM RECEPȚIE 08:00 – 17:00

ÎN CAZ DE PIERDERE A CARDURILOR DE ACCES SE PLĂTEȘTE O TAXĂ DE 50 RON/CARD

Politica de anulare / returnare

Politica de anulare / returnare a sumelor platite

Toate modificarile, decomandarile si anularile se vor face numai in scris, mentionandu-se data, numarul comenzii de rezervare si numele in clar al clientului pe numele caruia s-a facut rezervarea.

Daca rezervarea este anulata sau modificata cu pana la 1 zi (24h) inainte de data sosirii in perioada 1 Ianuarie-14 Iunie si 15 Septembrie-31 Decembrie, nu va fi perceput nici un comision. Daca rezervarea este anulata sau modificata in perioada 15 Iunie-14 Septembrie sau in caz de neprezentare, se va incasa 100% prima noapte de cazare sau avansul achitat.

În cazul în care un client apeleaza la politica de rambursare, acesta trebuie sa trimita un mesaj la office@zip-apartments.ro în care sa se regaseasca urmatoarele:

  • Subiect: Refund

  • Numarul de comanda transmis anterior prin email-ul de confirmare a rezervarii

  • Adresa de e-mail

  • Numele complet al platitorului

Pentru simplificarea procesului de rambursare se recomanda redirectionarea mesajului primit din partea echipei Zip Apartaments si care conține numarul de rezervare.

Din momentul trimiterii mesajului, Zip Apartaments isi asuma ca va demara procesul de rambursare, care poate dura cel mult 30 zile lucratoare de la data primirii cererii de returnare . In cazul tranzactiilor efectuate on-line cu cardul, orice sume ce se va aprecia ca se impune a fi rambursate vor fi returnate in contul bancar personal al platitorului .